< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

M o n i k a

Image Hosted by ImageShack.us

smijeh:....Mama me na ovaj svijet donijela 10.6.1991. U početku je mislila da će roditi nogometaša, al eto rodila je mene.. U horoskopu sam blizanac ( iako ne vjerujem u horoskope)..
Sada slijedi ona mračna strana moga života , a to je moja škola... Idem u opću mučionicu (gimnaziju). Razred mi je zakoon!! razred:2.A_zakoon!
Kod kuće imam tatu, mamu, brata Domagoja i psa Lindu.Image Hosted by ImageShack.us

Imam super frendove i frendice za koje bi sve dala!
mahmahmahmahmahmahsmijeh



Image Hosted by ImageShack.us


VOLIM:
spavat i lijenčaritzijev
svoju obiteljsmijeh
pjevat i plesatcerek
izlazit vanzujo
jest sladolednjami

Image Hosted by ImageShack.us


NE MOGU BEZ:
mobitelayes
društvaeek
čokoladenjami
pjesmeblabla

Image Hosted by ImageShack.us


CIJENIM:
pravo prijateljstvo
iskrenost
pomoć u nevolji
šalabahtere-hehe

Image Hosted by ImageShack.us


NE VOLIM:
laži
školu
knjige
ulizivanja
zabrane
dvolične ljude

Image Hosted by ImageShack.us



MOJA ABECEDA:
A-Aračićka(ancy)-super frendica, tehnička, znam ju 10god
B-Božić- omiljeni blagdan
C-Celine Dion- obožavam njene pjesme
Č-Čokolada- i to Milka- jednostavno obožavam ju
D-Domagoj- moj brat bez kojeg ne mogu zamisliti život, bezobzira što me ponekad naživcira
E-Emocije- bolest prevlasti srca nad glavom, česti simptomi su suze- nažalost
F-Frendovi-ne mogu zamisliti život bez njih
G-Gardaland- e, tamo mi je bilo zakoon...ja bi opet..
H-Horori- filmovi, a i moj život od kada idem u gimnaziju
I- Ivana- jooj, znamo se odmalena, živi u ulici gdje i ja i ide sa mnom u razred
J- Jagoda-obožavam ih jesti, omiljeno voće
K-Katarina- bila je maturant (ekonomska šk.), moja najdraža starija sestrična, zakonn...kao sestra mi je!!smijeh
L- Love- treba li komentar??
LJ-LJeto- moje omiljeno godišnje doba- (idem na more i nema šk.=uživanje?
M- MoKoLiMa- koju čine Koka (marija), Lidač (Lidija), Matejica (mateja) i ja
N- Nada- umire posljednja
NJ-Njemački- moj prvi strani jezik, mrzim ga!!
O- One tree hill- omiljena serija
P- Pizza-najdraže jelonjami
R- Roditelji- ponekad su stvarno zakoon, ali kad nešto mi zabrane..
eh onda baš i ne..
S- Sladoled-obožavam ga
Š- Šuška- moja frendica Magdalena, ide u mat.gim.(2.H). Znamo se već 10.god i super je!!
T- Tvrdoglavost-moja mana
U- Ulizivanje- to mrzim.. FUJJ!
V- Vlak smrti- u gardalandu.. kad se nisam onesvijestila.. uff!nut
Z- Zabava-obožavam ju!mah
Ž- Život- ono što vam se događa dok pravite neke druge planove.

Image Hosted by ImageShack.us


Velika pussa svima..mwamahmahmahmahsmijehmah



L i d i j a

po priči mojih staraca, roda ma donijela 15.08.1991., ...yeah!!! toj rodi su moji starci očito bili jako simpatični pa ih je posjetila još tri puta. prijevod ovog? imam čak tri sestre koje volim najviše na svijetu: jednu stariju i dvije mlađe... ja trenutno idem u drugi raz više uzaludne, prave mučione, opće gimnazije. obožavam svoj 2.a i sve svoje prijatelje. svoj život uopće ne bi mogla ni zamislit bez njih. što se tiče ljubavi sretno sam zaljubljena u jednog sjatkog smeđeg dečka kojeg jojim jako jako puno. evo još nekih sitnica o meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VOLIM:
- svoju obitelj
- prijatelje
- izlaske
- leptiriće
- puno papati
- ma i piti...hehe
- ljeto

Image Hosted by ImageShack.us

NE MOGU BEZ:-
-čokolade
- jednog smeđeg dečka
- društva
- glazbe
- mobitela

Image Hosted by ImageShack.us

CIJENIM:
- iskrenost
- istinu
- prijateljstvo
- ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VOLIM:
- umišljenost
- sebičnost
- laž
- dvoličnost
- školu
- učenje
- hladnoću
- usamljenost

MOJA ABECEDA:

Auto- nadam se da ću uspjeti položiti pa jednom sama upravljati njime
Barbara- moja najmlađa seka koju volim naj najviše na svijetu
Crveni lak- super mi je...obožavam ga!!
Disanje- dok god dišem znam da živim
Eenergija- često je imam i previše
Frendovi- što bih bez njih???
G- 4.g, sekin razred, voljela bih da i mi postanemo kao oni...bili su super
Hladnoća- mrzim ju!!
Ivona- moja najstarija sekica...najljepša na svijetu...
Ivan- moj mali...
Jelena- naj naj već 9 godina
Korzo- super je!!!
Leptiri- blago rečeno luda sam za njima...ma zapravo opsjednuta...
Mokolima- mony, marija, matejica- tri meni najbolje osobe
- marijana- jojim ju puuuuuno...
Nogomet- volim ga gledati, ali ništa spešl
Opća gimnazija- upravo mi se smučilo...
Ples- uživam plešući...
Razred- l e g e n d e
Slatkiši- mmmmmmm...
Tata- naj tatica na svijetu...
Usamljenost- nitko se ne voli tako osjećati
Voljenost- e tako se već svi volimo osjećati
Zabava- trudim se naći ju u svemu

...cool pjesmice...

-MOJA OMILJENA PJESMA:Gabrielle - Out Of Reach

Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you
And now I feel like a fool
So confused,
My heart's bruised
Was I ever loved by you?

Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach,
Couldn't see
We were never
Meant to be

Catch myself
From despair
I could drown
If I stay here
Keeping busy everyday
I know I will be okay

But I was
So confused,
My heart's bruised
Was I ever loved by you?

Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach,
Couldn't see
We were never
Meant to be

So much hurt,
So much pain
Takes a while
To regain
What is lost inside
And I hope that in time,
You'll be out of my mind
And I'll be over you

But now I'm
So confused,
My heart's bruised
Was I ever loved by you?
Out of reach,
So far
I never had your heart
Out of reach,
Couldn't see
We were never
Meant to be

Out of reach,
So far
You never gave your heart
In my reach, I can see
There's a life out there
For me


Image Hosted by ImageShack.us



OSTALE PJESME:
Aspirin,Seka Aleksić

Ref.
Glavobolja od vina a nigde aspirina
sinoc bila sam sa tobom pijana
na podu posteljina u sobi punoj dima
slika poznata to je prevara

Nocas bih do grada idem negde sama
decko mi je zauzet
kaze ide kod drugara mozda me i vara
znam tu pricu napamet

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve

Ref. 2x

Zelim nesto vruce nemam to kod kuce
nisam ja od kamena
a ti si tako sladak mali desetka na skali
bices dobra zamena

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve

Ref. 2x

Ne znam ti ni ime
al' ne kajem se ne
'ajde zovi taksi
ja mozda javicu ti se


Januar i februar,Neda

Vino i gitare prevare su stare
da se srce osvoji
lazne muske price sto na pjesmu lice
kad ih vece oboji

Mislio si, eto, trajat' cemo ljeto
ljeto i jos jedan dan
evo, prodje jesen, a ti jos zanesen
jos si sa mnom ocaran
ma, nek je tako, ako, ako

Ref.
Januar i februar
ohladiti te od mene nece
nema ti bez mene sna
nema ti mira ni srece

Januar i februar
a volis me vise nego ikad
kako si poceo
neces ti prestati nikad

Vino i gitare prve kise kvare
nestaju u nama
veceri u dvoje, misli sto se roje
poljupci na usnama


Voli me,Aleksandra

Zagrli me, poljubi me
sama sam, voli me

Bolje nemoj, nemoj da me pitas
zasto oblak sakrio mi sunce
sto mi oci gledaju u prazno
sto me zovu lutajuce srce
nocas sam ti ja za pricu umorna
samo budi tu, jer ljubav mi je potrebna

Ref. 2x
Voli me, k'o sto nikog nisi pre
ljubi me, slatko, najsladje
pricaj mi da sam tebi najlepsa bas ja
jer ljubav mi je potrebna

Samo nemoj, nemoj da me pitas
sto je prazno mesto pored mene
zasto uvek istu pesmu trazim
sto iz oka meni suza krene
nocas sam ti ja za pricu umorna
samo budi tu, jer ljubav mi je potrebna


Danijel Djokic
Zivot moj (duet Dragana Mirkovic)


Ref.
Zivot svoj, ne volim k'o tebe ja
zivot moj, bez tebe samo stvar je prolazna
bez tebe se na mome dlanu ne vidi
zivot moj i zato nikad ne idi

Otvori malo prozor
da izadje sve ruzno napolje
svi rastanci i tuge
i one nase stare nevolje

Otvori malo vrata
da udju ona lepa secanja
da kad te vidim gledam
gledam te bez trunke kajanja

Hej, nemoj da ti bude zao
bar si ljubav ti upoznao

Ref.

Otvori malo prozor
da uspomena miris osetim
da usnama od svile
opet te na sebe podsetim

Otvori malo vrata
da izadju svi moji nemiri
da nikada me vise
bez tebe jutro ne uznemiri

Hej, nemoj da ti bude zao
ljubav sam ti ja pokazao


Eldorado,Antonija

Nosim te k'o kriz na grudima
ne dam nebu, ne dam ljudima
bit cu otok tvojim morima
nek' ti srce izgori

Zaspast cu na tvojim rukama
disat' zrak sa tvojih usana
bit ces tajna mojih jastuka
i na njima jedini

Sad pozeli sve, sto cuvam za tebe

Ref. 2x
Nocas te vodim do Eldorada
dusu i tijelo dajem ti sada
ljubav je zakon, od sada vlada
milion noci, milion dana

Nocas mi je tijelo muzika
plesi sa mnom sve do svitanja
bit ces tajna mojih jastuka
i na njima jedini

Sad pozeli sve, sto cuvam za tebe


Malena

Malena, noćas srušio se svijet
Malena, sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe

Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
Samo ti si moja malena!

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
Malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste ko ti, sve se smiju ko ti
Kako su lijepe samo da znaš
Sve me ljube ko ti, sve mi lažu ko ti
Sve su moje a tako sam sam

Ako me nosiš na duši,Gibonni

Ko fina prašina u oku
Sitan kamen na dnu cipele
Ko fitilj zarobljen u vosku
Mislim na tebe
Da mogu smrvio bih kamen
I svu bi tugu oči same isprale
A niti vezane za plamen
Moraju da sagore

Ako me nosiš na duši
I nemaš s kime sagraditi dom
Ako me nosiš na duši
Vjeruj mila briga me za to

Ljubim druge a ne osjećam
I svaki dodir mi je ko da ustajem
Na nogu što mi je utrnula
Bez ljubavi, nadanja, bez tebe
Ne ide.


Goga-premalo

Ne znam ko je koga vise voleo
i ne znam ko je kome vise uzeo
kome je sada teze i gore
vise ne merim
i kada mi suze za tobom krenu
ja ih uverim da

Ref.
Hej, premalo, premalo
sve je trajalo, trajalo
hej, premalo, premalo
da bi bolelo, bolelo

Hej, dugo su, predugo
kise padale, padale
hej, predugo da bi jos
vatre gorele gorele

Ne znam ko je kome zbogom rekao
i ne znam ko je koga duze cekao
kome je sada teze i gore
vise ne merim
kad te se setim, ja se sa mesta
odmah pomerim

Sve, sve, premalo, premalo
sve je trajalo, trajalo
hej, premalo, premalo
da bi bolelo, bolelo

Hej, dugo su, predugo
kise padale, padale
hej, predugo da bi jos
vatre gorele gorele

Ljubav je pala ko zvezda u more
na tamno, plavo dno
neka je nadje drugi neko
za nas je prekasno


Daj mi vina

Daj mi vina da se napijemparty
Daj mi čašu da je razbijem
Daj mi snage da zaboravim
Kad si rekla da me ne voliš
Kad si rekla da me ostavljaš
Kad si rekla da zaboravim.

Vrati mi se slatki otrove
Vrati mi se željo jedina
Ja ne mogu da zaboravim
Oko mene ljudi sretni su
Oko mene ljudi vole se
A ja moram da zaboravim

Daj mi vina da se napijem
Daj mi čašu da je razbijem
Daj mi snage da zaboravim
Kad si rekla da me ne voliš
Kad si rekla da me ostavljaš
Kad si rekla da zaboravim


Lipa mojagibonni

Lipa moja načelo me vrime
Kao mladu lozu u polju
A na škure zakucale zime pa se tvoja mladost ruga
Ovim neverama s juga ča nam prite

Lipa moja najlipša od sviju
Ponudi mi ljubav prid zoru
I pusti da se divim tvome tilu dok se tvoja mladost ruga
Ovim neverama s juga ča nam prite

Lipa moja da te zvizde ne vide
Ne bi znale s kim bi nebo dilile
Lipa moja ti mi budi nevista
Budi krijesnica na mojim putima


pjesme:

definitivno zaslužuje kutak bloga:


Igra bez granica,Toše

Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim


Boze, brani je od zlaToše

Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire
ona ima ruke i u njima svemir citavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti

Ref.
Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja

Ona ima usne i na njima okus tresanja
koje niko ne zna ljubit kao ja

Ref.

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja


This world,Toše

Sometimes you hear in the latest news
children are abused, oh, no, Lord
sometimes you find another war
sometimes you feel there's no shore
for the only boat we have

Sometimes we need some place
where no one has to blame
for all we have to fear of
where no pollution has to live
where children begin to reign

Ref. 2x
This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

Sometimes you feel another door
where the people have much more
to do for our earth

This is human factory
children's personality should be the
greatest faith of all
we don't need the Neverland
we just need to understand this world

Ref. 2x

This world is one

No more tears, no more fears
no more trouble to anyone


Life,Toše

I saw my ID and it wasn't me
it was someone else's identity
why do I need to prove myself
and who is the judge of my sanity

Roaming through my old emotions
I find new feelings of misery
I bet with my soul to get back the truth
where I will face reality

Ref.
Life is a book and you gotta read it
life is a story,and you gotta tell it
life is a song and you gotta sing it
you've got to know how to live it

Walking around, some thoughts on my mind
I search for a place where I'll be free
from all that is said and all that's been done
it'll be hard to find it inside of me

I know that I've gotta try
no one can see me cry
I can't take it anymore
I must find a way to let myself go

Oh yeah
(life is a, life is, life is, life is)
life is true, you know it, don't you













...hello...ev nas...

ev konačno i nas dvije na istom mjestu...
upravo zajedničkim snagama pišemo post o...ma ni o čemu...
glavno da se mi prežderavamo...hehe...ljeto je pazimo na liniju...
nedo te pita da nestane naših velikih guzica...hehe...
šta bi svijet bez njih...kako umišljeno...ma šalimo se...
et uglavnom što se tu zanimljivo događalo???
paaaa kod mene ništ pametno ko i obično...
al monika se vratila s mora pa je u redu da očekujemo detaljan
izvještaj o svemu jel da??
et to će ona kad dođe kući......hehe....
jedva čekamo...
veujiki kisssssss svima....

Ev ljudi izvještaj s mora-heh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bila sam u zadru….ljudi tamo je zakon!!!yes
Ja sam plakalagreedy jer sam išla kući,…jednostavno ničega se nisam
poželila što je kod kuće…ja bi se tamo preselila…
Al aj da krenem ispočetka…………..
Krenili mi navečer oko 3h..išla sam sa starcima,bratom,
tetkom,bratićem,sestričnom i tetkom……….
Do mora je bilo super putovat…došli mi u kuću, u apartman…
sve 5!!!!!!!!!!!ja ostala spavat jer sam nakon puta uvijek krepana
…ošli moj brat, marko i martina na plažu..ali oni ošli u krivom
smjeru i zalutali na tam neku pustu plažu-ružnu..došli u
apartman razočarani i ljutiburninmad…da bi meni napričali sve kako
je fuj..ja
poludila i htjela kuć…išli predvečer se prošetat i skužimo da ima
super plaža al s druge strane…ujutro naravno ne moš spavat jer
se svi bude oko 9h a ja inače u 11h…madugl dan se sastojao
od plaže-plaže-i grada i kafića!!!i naravno spavanja…kupanje..
sve to =ljenčarenje!!!!!!!!!!!!morali smo plačat ulaz na plažu
10kn bokte ko da mijenjaju vodu u moru…čitala u novinama
kao da je u zadru u 5 dana bilo 8 potresa a ja ni jedan nisam
osjetila.nemam pojma kako to jer kaže da ih samo mali dio nije
osjetio..znači ja sam u toj manjini…..
Upoznala sam super ljude i jednog
slatkoooooooooogggggggggggg dečka……kiss…..hehe!!!!
s njim mi je bilo super i šteta što je tako daleko…al takav
je ovaj prokleti život!!!!!!!!!!!!!
p.s. mateo -nadam se da se i na godinu vidimo!!!!!!!!
Pozz ljudima koje sam upoznala :andrei, neni, mariu, marku,
mireli, ani, vedri, tomiju.………
JA BI SVE PONOVNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!osim kad smo išli kući,
išli sve autocestom osim plitvica jer kao plitvička jezera—moš
mislit..tu mi je bilo muka od krivina zujozujoi gledanja dole u puknucuprovalije..uf!!!!!!!!!!!!
Sada pozz one koje već poznam dugo(u slavoniji):
Lidiji, mariji, matejici, tinči da vinči, megy, jeleni, kristini, i drugima………i svim naravno blogerima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..i naravno
SRETAN 16. ROĐENDAN JELENI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Velika pussakisskiss


14:21 - Komentari (70)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.